tisdag 22 februari 2011

Mot nästa utmaning!

Tjoohoo! Nu är det klart! Nu kan jag kalla mig för me&i- försäljare! Världens finaste barnkläder (och kläder till coola mammor också förstås) hänger nu på klädstången här hemma! Det ska bli så roliga att komma igång och sälja! Jag har själv varit värdinna i 12 säsonger (!!!) och nu kändes det så det var ett bra läge att ta steget över till att bli säljare!


Här är två killar som gärna hjälper till att packa upp! Bilden är inte arrengerad !?! Vår beställning på me&i kläder hade kommit en dryg vecka innan! Ludde hade sin nya swettisjacka fyra dagar på rad i skolan innan jag fick be honom att byta ! Han gillar den skarp! Det bästa av allt, enligt honom, är att han ser ut som Jean-Banan ?!? Ser ni galgen som flyger ;)

Ännu en helnöjd kille i självvalda me&i kläder från vårens kollektion! Mamma ville egentligen en annan mössa, men denna blev super! Han är fin i rött!!
En trött goding med sin käraste ägodel - molnsnutten från me&i från kollektionen våren-10!

Här en cool kille på bowlingbanan med me-tröja från hösten-10s kollektion. Mössan används dagligen och har gjort under hela vintern! Även pappa använder sin flitigt!


Det här är mitt absoluta favvis-foto av mina tre största älsklingar! Alla tre i varsin tröja från tidigare kollektion (kan det varit -06 kanske)!
Sugen på en ha en träff? Bjud in lite vänner, kollegor eller grannar på fika och visning av vårens coolaste kollektion! Lägg en kommentar eller kontakta mig på mail: elna.hallin@meandi.se !
Kolla in kollektionen på hemsidan också så klart !







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar